خبرهای داغ:
در میزگرد بسیج مطرح شد؛

 نتیجه مشارکت حداکثری، دولت مقتدر و بن بست شکن است

 نتیجه مشارکت حداکثری، دولت مقتدر و بن بست شکن است
آیت الله مظفری نماینده مردم قزوین در خبرگان رهبری در میزگرد بسیج گفت: دولت مقتدر با مشارکت حداکثری رقم می خورد و می تواند بن بست شکن مسائل باشد.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۵۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲

قزوین_ به گزارش بسیج، مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خویش برای اداره کشور یک فرصت گذرا است که هر چهار سال یکبار تکرار می شود، انتخاب فرد اصلح از میان کاندیداها می تواند در آینده و پیشرفت کشور نقش اساسی ایفا کند. خصوصیات اخلاقی رییس جمهور به جامعه تسریع پیدا می کند و چنان چه اخلاق مدار باشد جامعه کمتر دچار تنش می گردد و با ساده زیستی افق امید را در دل طبقه ضعیف روشن می کند و مردم می دانند که حاکم آنها مانند خودشان زندگی می کند و با مشخص کردن خط خود با دشمن حریم کشور را حفظ کند و با استکبار ستیزی به لبخند دشمن اعتماد نکند در راستای ولایت و قانون اساسی حرکت کند خبرگزاری بسیج در میزگردی که برای مشارکت حداکثری با حضور آیت الله مظفری نماینده مردم قزوین در خبرگان رهبری برگزار کرد از نظر مخاطبین می گذرد.

مسئولیت امانت الهی در دستان ماست

خدای متعال در قرآن می فرماید امانت‌ها را به اهلش واگذار کنید و امروز یکی از بزرگترین امانت های الهی مسئولیت ریاست جمهوری و انتخابات پیش رو است که با انتخاب اصلح امانت را برای مدت معین پیش بینی شده در قانون اساسی به اصلح واگذار کنیم. شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و الهی و در مرتبه دوم حق شهروندی است. رییس جمهور براساس قانون اساسی عالیترین مقام رسمی کشور بعد از رهبری است. 

در انتخابات باید با تحقیق و آگاهی به نامزد مورد نظر رای داد و با جهاد تبیین مردم را در عرصه انتخابات دعوت و با بیان دستاوردهای نظام در ترویج امید به کشور کمک کرد.دشمنان ملت سعی دارند با سیاه نمایی و کوچک شمردن موفقیت ها و برجسته سازی و بزرگ نمایی ضعف ها امید را در جامعه از بین ببرند.

جهاد تبیین روشنگری برای ادامه مسیر است

با جهاد تبیین مردم متوجه اثرگذاری رای خود می شوند، رییس جمهور در تراز انقلاب شهید رییسی است که با کار و تلاش شبانه روزی پیشرفت در عرصه های مختلف را سبب شد نشان داد هرجا با تفکر انقلابی پیش رفتیم برنده میدان بودیم و هرکجا با انقلاب همراه نبودیم هزینه های زیادی را متحمل شدیم. با انتخاب درست مسئولانی را که پاسخگو هستند بر مسند کار بیاریم.

یکی از افتخارات نظام اسلامی مردم سالاری دینی است در ایران آرمانها و قوانین را اسلام مشخص می کند و رای مردم بسیار تعیین کننده است و در رویکرد دولت ها تاثیر گذار است. جمهوری اسلامی با پیروزی انقلاب نوع حکومت را به رای گذاشت و با ۹۸ درصد رای حکومت اسلام را پایه گذاری و قانون اساسی را نیز با رای مردم تصویب کردند.

انقلاب با رای مردم و برای مردم است

امام خمینی(ره) با زیرکی تمام حضور مردم در عرصه سیاست تضمین کرد و تمام ارکان نظام با رای مردم و یا با واسطه رای مردم انتخاب می شوند حتی رهبر انقلاب نیز با منتخبین خبرگان ملت تعیین می شوند این در دنیا بی نظیر است. امروز چشم دنیا به انتخابات ایران است و با مشارکت حداکثری از توطئه های سنگین داخلی و خارجی عبور خواهیم کرد. تشییع شهید رییسی و شهدای خدمت توسط مردم نشان داد که مردم به انقلاب پایبند هستند و علیرغم مشکلات نظام را دوست دارند.

روسای جمهور باید دارای شاخص های مطرح شده در شرع و قانون اساسی باشد، ایمان قوی داشته باشد و هرچقدر مسئولیت بزرگتر باشد ایمان قوی تر را در خود پرورش دهد تا در مسیر بحرانها دچار لغزش نشود. شاخصه بعدی اخلاق مداری است که اخلاق نیکو می تواند در بین مردم جاری شود زیرا مردم به حاکمان بسیار شبیه تر هستند اخلاق بد جامعه را دچار تنش و آشوب می کند.

شهید رییسی ساده زیست و پرتلاش

 شهید رییسی نمونه یک رییس جمهور ساده زیست و اخلاق مدار بود. مردم داری، با مردم بودن و برای مردم بودن شاخصه مهم مسئولیت در نظام اسلامی است برای رفاه و آسایش مردم باید اوقات فراغت خویش را کم کند روحیه اشرافیگری نداشته باشد ولایت پذیری را به تمام معنا ترجمه کند و به کسانی رای دهیم که سربازی کنند و بتوانند به تمام معنا در راستای ولایت حرکت کنند، استکبار ستیز باشد و در برابر دشمن موضع شفاف و قاطع داشته باشد دیپلماسی التماسی نداشته باشد.

ما راه روشنی داریم که قوانین بالا دستی را شامل می شود، رییس جمهور راس قوه مجریه و مجریه قانون اساسی و مصوبات کشور است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار